„In acesta perioada de criza, este foarte greu sa estimam ce venituri o sa generam. Vom vinde prin AdEvolution. Ideal am dori sa avem 40% venituri din online advertising, 30% din proiecte speciale online, si 30% din proiecte speciale offline”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Rachad El Jisr (foto), seful Rockmedia.
Potrivit acestuia, investitia in lansarea publicatiei a fost minima, site-ul avand la baza platforma WordPress.
„Urmeaza o investitie mai importanta, cand vom veni cu aplicatii si servicii suplimentare pentru tareget-ul nostru”, a precizat El Jisr.
Acesta nu a oferit detalii despre traficul asteptat din partea publicatiei, afirmand ca este greu de estimat, dar ca „dorim in orice caz sa fim cititi de toata comunitatea profesionala de media, advetising, marketing si PR”.
Redactia Strategic.ro este formata din 4 jurnalisti, toti lucrand anterior in cadrul Campaign. Editorul sef al publicatiei este Romanita Oprea.
Structura site-ului este organizata in jurul unor sectiuni principale: publicitate, marketing, PR, media, digital si cariere.
Pe langa categoriile principale, Strategic.ro va gazdui o sectiune speciala ce va cuprinde continut exclusiv, accesibil prin abonament, in care se vor analiza proiecte speciale.
Pe langa portal, brandul Strategic o sa dezvolte si activitati offline, precum evenimente si conferinte, iar pe print, ghiduri si carti care acopera segmentul de comunicare.
Infiintata la inceputul lui 2008, publisherul Rockmedia numara circa 50 de angajati, si peste 10 proiecte in curs de dezvoltare, dintre care: ikonect.ro, a50.ro, bizcampus.ro, afloo.ro.