Acestia nu au oferit informatii referitoare la valoarea contului de comunicare al Bancii Romanesti.
Picth-ul pentru contul de PR al Bancii Romanesti a avut loc in noiembrie 2008.
„Criteriile noastre de selectie au fost indeplinite de catre agentia de PR, aspect esential in alegerea pe care am facut-o”, a declarat Lakis Couninis, director executiv retail si retea al Bancii Romanesti.
Rogalski-Grigoriu ii furnizeaza Bancii Romanesti (BR) servicii de consultanta strategica si de implementare, atat la nivelul campaniilor de comunicare pentru lansarea de noi produse, cat si la nivel corporate.
De asemenea, echipa agentiei va asista BR in derularea campaniilor de PR online si PR intern, cu accent pe strategia de crisis & issues management, esentiala pentru a face fata cu succes provocarilor pe care 2009 le aduce pe piata bancara romaneasca, au explicat oficialii agentiei.
Rogalski-Grigoriu a inceput deja realizarea unui audit de comunicare interna si externa. In functie de rezultatele acestor analize, agentia va fi in masura sa implementeze o strategie de comunicare in acord cu specificul activitatii institutiilor financiare.
Banca Romaneasca, prezenta de 16 ani pe piata bancara din Romania, are un capital social de peste 200 milioane de euro si o retea nationala formata din 150 de sucursale. In octombrie 2003, cel mai mare grup financiar din sud-estul Europei, National Bank of Greece (NBG), a cumparat pachetul majoritar la BR. NBG detine in prezent 89,07% din capitalul social al bancii.
Un alt actionar este Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD), 10,21% din capitalul social. Dintre companiile reprezentative aflate sub controlul National Bank of Greece in Romania se mai numara: ETEBA Romania, Garanta Asigurari si NBG Leasing.
Rogalski-Grigoriu Public Relations, agentie specializata in managementul integrat al reputatiei organizatiilor si brandurilor, a fost creata ca o initiativa antreprenoriala a 5 parteneri – Dragos Grigoriu, Vlad Grigoriu, Eliza Rogalski, Simona Dan si Florina Varzariu, are acces la toate resursele de strategie, research, creatie, media si productie ale agentiei mama – Tempo.
Portofoliul de clienti ai agentiei include companii precum Agricola Bacau, Asociatia Erudio, Atlas Corporation, Audi, Baneasa Investments, BDG, Boom, Carlsrom Beverage, Cetelem, Deloitte Romania, Franke Romania, Kiwi Finance, New Kopel Sixt, Ocif Group, Petrom, Sony Ericsson Romania, Tassullo si Tuborg Romania.