Anterior, contul de PR al Sony Ericsson Romania a fost gestionat de catre agentia de PR „Grupul Doi”.
Rogalski Grigoriu va gestiona contul Sony Ericsson pentru o perioada de un an, existand posibilitatea de reinnoire a contractului, „in functie de rezultate si indeplinirea indicatorilor cheie de performanta”, dupa cum a explicat Capitanescu.
Aceasta nu a dorit sa faca publice numele agentiilor participante la pitch, insa a precizat ca este vorba de 6 agentii.
Agentia Rogalski Grigoriu PR va furniza relatii de consultanta strategica si de implementare atat a campaniilor de comunicare pentru noi produse cat si la nivel de corporatie.
Sony Ericsson, care a vandut peste 100 de milioane de telefoane in 2007, este in prezent unul dintre cei mai mari 5 producatori de telefoane mobile din lume. Compania are reprezentante in peste 80 de tari si detine oportunitati de cercetare si dezvoltare in Europa, Japonia, China, India si America de Nord.
Sony Ericsson a fost fondata in urma unui joint-venture de 50%-50% intre Sony si Ericsson in octombrie 2001, iar sediul sau central este la Londra.
Rogalski Grigoriu Public Relations, parte a agentiei de publicitate Tempo, este specializata in managementul integrat al reputatiei organizatiilor si brandurilor.
Portofoliul de clienti ai agentiei include companii precum: Agricola Bacau, Atlas Corporation, Baneasa Investments, BSG, BSR, Boom, Carlsrom Beverage, Cetelem.