„Media vanzarilor zilnice a ziarului, din momentul lansarii primului insert, in decembrie anul trecut, pana in prezent, a crescut cu circa 25%, procent care se va mentine pana la sfarsitul derularii seriilor de inserturi prevazute pentru anul acesta,” a mai spus Radu.
Acesta nu a precizat media vanzarilor editiei Romania Libera la care este atasat insertul, si nici procentul de evolutie a tirajului publicatiei specific in ziua de inserare a DVD-urilor cu filme.
Compania de publishing R, editorul cotidianului national Romania Libera, a investit 2 milioane de euro in campania de insert cu filme pe DVD in Romania Libera, ce se va derula pe intreg anul 2008.
Potrivit celor mai recente date disponibile pe serviciul BRAT (Biroul Roman de Audit a Tirajelor), in septembrie 2007 Romania Libera a raportat o medie lunara de vanzari pe aparitie de circa 55.000 de exemplare.
Ziarul Cotidianul, din trustul Realitatea Catavencu, se vinde in fiecare vineri, incepand cu din decembrie anul trecut, la pachet cu un DVD cu cate doua episoade ale serialului TV Prison Break. Potrivit publisherului Cotidianul, Aurelian Amuraritei, publicatia vinde in jur de 35.000 de copii pe aparitie, la pachet cu DVD-ul.
Printre ziarele nationale care mai distribuie continut multimedia pe CD sau DVD se mai numara Evenimentul Zilei sau Jurnalul National.