- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Romania va participa la Eurobest cu 115 lucrari de la 20 agentii de publicitate

14 Nov, 10:57 • Redactia DailyBusiness
Editia de anul acesta a festivalului european de publicitate Eurobest, care va avea loc la Stockholm, in 1-3 decembrie, a adunat circa 6.000 de lucrari, inscrise de 680 de agentii din 38 de tari, din care 115 proiecte provin de la 20 de agentii romanesti.
Romania va participa la Eurobest cu 115 lucrari de la 20 agentii de publicitate

Numarul de inscrieri din acest an este cu 11% mai mare decat la competitia de anul trecut. Categoria cu cea mai mare crestere fata de editia din 2007 a festivalului este Sales Promotions, cu 87% mai multe proiecte inscrise. La categoria TV/Cinema, s-au inscris cu 8% mai putine lucrari decat anul trecut, relateaza NewsIn.

Cele mai multe inscrieri sunt din Germania (1.359), si Suedia, cu 727 de intrari in competitie. Categoriile cu cel mai mare numar de lucrari inscrise sunt Printul, cu un total de 1.677, Outdoor, cu 1.149 si TV, cu 976 de lucrari.

Din cele 10 categorii ale competitiei, (Print, Outdoor, TV/Cinema, Radio, Interactive, Direct, Integrated, Media, Sale Promotions si Design), Romania are cel mai mare numar de inscrieri la categoria Print (45), urmata de Outdoor, cu 19 intrari, TV- 18, in timp la categoria Sales Promo nu s-a facut nicio inscriere. Designul, cea mai noua categorie a competitiei, a atras din partea tarii noastre o singura intrare.

La editia din acest an a fetivalului, in juriului vor fi, in premiera, 2 romani. Acestia sunt Razvan Capanescu, creative director la Publicis, si Corina Bernschutz, inovative director la Starcom.
Prima editie Eurobest, competitie dedicata problematicii comunicarii europene, avand aceeasi organizatori ca si festivalul Cannes Lions si Dubai Lynx, a avut loc in anul 1988.

Urmărește Daily Business pe Google News