- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Romanita Oprea a luat PR-ul pe cont propriu dupa 9 ani de presa

29 Jan, 11:45 • andra.gheorghe
Dupa ce a cumulat o experienta de 9 ani in presa, din care 8 in calitate de jurnalist specializat in media si advertising, si cateva luni de relatii publice in cadrul Millenium Communications, agentie pe care a parasit-o in octombrie 2009, Romanita Oprea a luat calea liber profesionistilor in domeniul PR-ului.
Romanita Oprea a luat PR-ul pe cont propriu dupa 9 ani de presa

„Desparirea de Millenium a fost una amiabila, in urma unei decizii de comun acord”, a declarat Oprea pentru DailyBusiness.ro.

Romanita Oprea a inceput colaborarea cu Millenium in iunie 2009, in calitate de PR Manager, unde a coordonat festivalul Internetics 2009.

„In prezent imi prieste libertatea de freelancer. Nu cred ca voi reveni intr-o agentie. Eventual imi voi face o agentie a mea in relatii publice, dar este doar o idee, niste planuri la care ma voi gandi mai in profunzime undeva in 2011”, a arfirmat aceasta.

Absolventa a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (FJSC, 2004), Oprea este in prezent freelancer, oferind consultanta in media relations (casa de productie Sud-Est Production si casa de avocatura Fine Law) si fiind redactor colaborator pentru portalul smark.ro.

Romanita Oprea si-a inceput cariera in 2001 la site-ul de stiri sportive www.onlinesport.ro, apoi a continuat cu revista Media Week (2001-2002), radio Mix FM (2002-2003), AdMaker (2003-2004), Biz si Campaign (2004-2006).

Din aprilie 2006 si pana in ianuarie 2007 a fost in acelasi timp redactor IQads si senior editor The Marketer si a realizat emisiunea Marca Inregistrata. In ianuarie 2007 a fost numita redactor coordonator apoi redactor sef al Campaign Romania, functie pe care a detinut-o pana la incetarea licentei in octombrie 2008.

Din noiembrie 2008 si pana in mai 2009 a ocupat functia de redactor sef al Strategic.ro, proiect pe care l-a realizat de la zero impreuna cu echipa sa. Cariera in PR a inceput in iunie 2009 la Millenium Communications.