Personajele animate din cea de-a treia serie a platfomei de comunicare in stil cinematografic fac parte din familia Telcu si reprezinta tipuri recognoscibile in oricare familie moderna: tatal chibzuit, mama sofisticata, adolescentul internaut si cool, fetita geniala, bunica emancipata si cainele familiei (care este de fapt o broasca testoasa vitezomana).
Campania va cuprinde mai multe executii, care vor fi lansate pe rand, pe parcursul lunii martie, au declarat pentru DailyBusiness.ro reprezentantii companiei, fara a da detalii referitoare la durata si bugetul campaniei.
Campania se va derula pe TV, Pro TV si Antena 1 atragand cei mai multi bani alocati acestui segment, online, in presa, outdoor si la radio.
„Decizia de a continua platforma de comunicare in stil cinematografic se datoreaza atat impactului pozitiv pe care aceasta strategie l-a avut asupra audientei, cat si rezultatelor foarte bune pe care le-am inregistrat anul trecut in cresterea notorietatii reclamelor si brandurilor noastre”, a declarat Joerg Zeddies, director executiv comercial, segment rezidential.
Impactul pe care primele doua serii din platforma de comunicare cinematografica l-a avut a fost evidentiat prin studiile facute de companie. Astfel, in decembrie 2009 fata de acelasi interval din 2008, s-a inregistrat o crestere de 11% in notorietatea spontana de brand pentru sub-brandul Clicknet si o crestere cu 24% pentru sub-brandul Dolce. In 2009, Romtelecom a inregistrat o crestere in „top of mind”, de 15% pentru Clicknet si 19% pentru Dolce, potrivit datelor companiei.
Romtelecom a inregistrat in 2009 venituri de 808 milioane euro, in scadere cu 7% fata de anul precedent, rata EBITDA atingand 32,3% anul trecut, in scadere cu 1,2 puncte procentuale fata de 2008. Numarul abonamentelor a crescut cu 4,1%, ajungand la peste 4,4 milioane.