Sloganul de brand stabilit de specialistii Rusu+Bortun pentru clinica este „Esti asa cum zambesti”.
Logoul Identis a fost desenat de Marc Bortun, creative partner la Rusu+Bortun Brand Growers. Combinarea colturilor rotunjite cu cele ascutite puncteaza rigoarea dar si abordarea prietenoasa a celor de la Identis, au explicat reprezentantii agentiei de branding.
„Ne-am hotarat sa crestem un brand care sa vorbeasca despre importanta imaginii, despre primele impresii, despre particularitati, lucruri despre care vorbim si noi zi de zi clientilor. Daca in branding modelezi perceptia oamenilor asupra unor entitati simbolice, in spatele carora stau alti oameni, dentistul lucreaza si modeleaza direct oameni reali. Zambetele lor adevarate, nu ‘smiles in the mind’. Zambetul este identitatea fiecaruia dintre ei”, a afirmat Marc Bortun.
Echipa Rusu+Bortun Brand Growers care a dezvoltat proiectul a fost compusa din Marc Bortun – designer & creative partner, Andra Baltoiu – strategic planner, Florina Tudose – production manager, Tudor Nastase – designer si Catalin Rusu – copywriter & creative director.
Rusu+Bortun Brand Growers se pozitioneza ca agentie de strategie si manifestare de brand. Compania este structurata ca agentie de brand ce ofera si servicii de comunicare externa, asumandu-si responsabilitatea pentru intreaga identitate si comunicare a clientului.
Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy), Centrofarm, Hostway Romania, Grupul Realitatea Catavencu, Conadi Real Estate, URSUS Breweries, Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, ADOR, Internetics), Acasa Media (acasa.ro), Samsung Romania, Unilever (Rama), Technophar.
Pe langa Identis, printre brand-urile create de Rusu+Bortun se mai afla: Cratima, 3rdEYE, Conformist, Prego, Extenso, Becker Consult, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet, Blogway, Markit, Greenworks, EcoEnergia, TabaRama sau Smark.