„Agentia a obtinut venituri de aproximativ 200.000 euro in primele 5 luni de activitate, iar in 2009 speram sa atingem peste 500.000 euro, dar sunt sanse mari sa avem surprize placute. Suntem un brand de servicii in care cea mai mare investitie o reprezinta oamenii. Startul s-a bazat pe 22.000 euro, bani pe care i-am amortizat in primele trei luni de lucru”, a afirmat Rusu.
Potrivit managing partner-ului agentiei, ponderea serviciilor care vin dinspre agentia de brand (cercetare, strategie, retorica si design de brand) este echilibrata in raport cu cele de shop de creatie, insa auditarea si strategia de brand sunt servicii aproape „sine qua non” pentru pozitionarea Rusu+Bortun Brand Growers.
„Suntem multumiti ca ponderea serviciilor care vin dinspre agentia de brand (cercetare, strategie, retorica si design de brand) este echilibrata in raport cu cele de shop de creatie”, a precizat Rusu. „Obiectivul nostru, atat pentru dezvoltarea competentelor interne cat si pentru new business este sa avem o pondere echilibrata. Suntem in grafic chiar si dupa numai 5 luni”, a adaugat acesta.