„Fee-ul alocat agentiei oscileaza in jurul a 20.000-25.000 euro pentru 7 luni de munca in care o echipa dedicata de seniori cresc brandul Blogway. In plus, agentia va beneficia de mai multe servicii barter din partea Hostway (compania care detine Blogway – n.r.)”, a adaugat Rusu.
Potrivit acestuia, Rusu+Bortun Brand Growers a inceput colaborarea cu Hostway in urma editiei din 2008 Internetics, eveniment care premiaza eficienta online din Romania.
„Hostway a intrat ca sponsor la Internetics si Rusu+Bortun a transformat acest sponsorship intr-o campanie de pozitionare a Hostway pe piata romaneasca. Am transformat, cu un buget foarte mic, niste generice de eveniment intr-o campanie virala care a atins in 6 luni peste 100.000 de vizualizari”, a afirmat managing partner-ul Rusu+Bortun.
Pozitionarea Blogway pleaca de la ideea de personalizare, de exprimare a felului unic de a fi al fiecarui utilizator de blog.
Comunicarea Blogway a inceput printr-un teasing relationat cu 14 februarie, posterele, webannerele si stickerele campaniei au incercat sa-i convinga pe tinerii din target sa transforme ziua indragostitilor in ziua „blogloversilor”.
Din echipa Rusu+Bortun Brand Growers care a dezvoltat proiectul au facut parte: Tudor Nastase – designer, Francisc Zinz – head of design, Florina Tudose – production manager, Anca Uscatescu – DTP & postproduction manager si Catalin Rusu – copywriter & creative director.
Rusu+Bortun Brand Growers ofera servicii de strategie si manifestare de brand si este structurata ca agentie de brand ce ofera si servicii de comunicare externa.
Platforma de bloguri Blogway, lansata de Hostway in februarie, se bazeaza pe cea mai recenta versiune a WordPress.
Hostway este o companie infiintata in 1997 in Statele Unite ale Americii care ofera solutii de hosting pentru clienti din intreaga lume. Printre clientii Hostway se numara companii precum Verizon, Cablevision, Comcast, eBay, Wikipedia, Sony Music, Coca Cola, PEPSICO, Wrigley Jr. Company, Disney, Fox News, KFC . Din 2006 Hostway are birou si in Bucuresti, deservind clienti cum ar fi BRD-Groupe Societe Generale, Trilulilu.ro, GSP TV, Can Can, Realitatea-Catavencu sau National Geographic Channel Romania.