Guinness va implini 250 de ani de activitate in 2009, motiv pentru care in noiembrie 2007 a organizat pitch pentru contul de promovare al evenimentului.
Agentia Saatchi&Saatchi din Londra a fost cap de lista in pitch-ul organizat in noiembrie. Agentiilor participante li s-a cerut sa creeze un spectacol media de proportii gigantice pentru aniversarea a 250 de ani de activitate a producatorului de bere.
Strategia de promovare a acestui eveniment va fi principalul obiectiv al investitiilor in comunicare, pe care la va face Guinness anul viitor.
BBDO detine in prezent conturile Guinness din Marea Britanie, Irlanda si America de Nord, in timp ce Saatchi&Saatchi le detine pe cele din Asia, Africa si America de Sud.
Ultima campanie de promovarea a marcii Guinness in Marea Britanie a necesitat o investitie de 13 milioane de euro si a fost cea creata de agentia Abbott Mead Vickers BBDO.
Potrivit unor informatii din piata, Saatchi&Saatchi negociaza, in prezent, contractul pentru cont cu Diageo, agentia mama a marcii Guinness. Oficialii Diageo au negat insa acest fapt.