Campania inceputa in noiembrie si incheiata luna trecuta a reprezentat o noutate pentru publicitatea americana, iar cota de piata a brandului Glad a crescut in decembrie cu 2%. Camioanele de gunoi ale orasului au inceput sa fie „impanzite” cu reclamele Glad dupa ce compania a semnat un parteneriat de colaborare cu grupul non-profit Keep America Beautiful.
Reclamele Glad, cu sloganul „New York City tough”, au ocupat spatiul folosit in general de anunturile serviciilor publice prin care locuiotorii erau indemnati sa participe la reciclarea gunoaielor.
Oficialii Glad Products nu au dorit sa dezvaluie valoarea contractului prin care au fost branduite minim 125.000 de saci de gunoi si prin care a fost cumparat spatiu in publicatiile The New York Times si New York Post. Costurile necesare pentru „decorarea” sacilor de gunoi sunt estimate de analisti din piata la aproximativ 57.000 de dolari.
In urma campaniei, 17 milioane de consumatori au fost expusi mesajului de pe sacii de gunoi si de pe camioane, dintre care 5 milioane de locuitori ai orasului au vazut in mod periodic reclamele.
Oficialii Departamentului Sanitar s-au declarat interesati de eventuale intelegeri cu alti sponsori sau advertiseri, desi nu vor accepta sa plaseze reclame pe uniformele gunoierilor. „Va fi interesant”, a spus Vito Turso, un reprezentant al institutiei, citat de presa internationala. „Poate nu vom avea oferte de la Channel No.5, dar cu siguranta alte branduri vor fi atrase de posibilitate”.