Publimedia International a sesizat Consiliul cu privire la clipul publicitar „Saptamana Financiara, liderul absolut al presei economice”, difuzat pe posturile Antena 1 si Antena 3, in temeiul Legii nr. 158/2008 privind publicitatea inselatoare si publicitatea comparativa.
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a analizat si un punct de vedere primit de la Consiliul Roman pentru Publicitate (RAC), potrivit caruia spotul Saptamana Financiara contravine Codului de Practica in Publicitate din cauza afirmatiei „liderul absolut al presei economice”, potrivit Mediafax.
Presa economica se imparte in mai multe categorii, ceea ce face extrem de dificila, daca nu imposibila, atribuirea etichetei de „lider absolut” pentru o anumita publicatie.
Astfel, potrivit celui mai recent Studiu National de Audienta (SNA), publicat in februarie 2010, Saptamana Financiara este cel mai citit saptamanal de business din Romania, cu o audienta medie de 305.000 in intervalul octombrie 2008 – octombrie 2009, urmat de Capital, cu o audienta medie de 268.000 cititori per editie in octombrie 2008 – octombrie 2009.
Ziarul Financiar, editat de Publimedia, este cel mai citit cotidian de business, cu 242.000 cititori per editie in octombrie 2008 – octombrie 2009.