Din totalul de 500.000 euro, o suma de 300.000 euro va fi cheltuita pentru relansarea propriu-zisa (cheltuieli administrative si promovare), iar 200.000 euro pentru achizitia de echipamente, a declarat pentru DailyBusiness Marian Sultanoiu, redactor-sef la Banii Nostri
Un numar-pilot, de 24 pagini, a fost scos pe piata luni, iar un al doilea va fi editat lunea viitoare, pe 10 septembrie.
Publicatia va include lunar doua suplimente, unul pe teme de sanatate, altul cu subiecte din domenii ca imobiliare, politica UE, auto, IT&C, burse.
Banii Nostri se va distribui intr-un tiraj de 26 000 exemplare, cu accent pe abonamente corporatiste si vanzari la chiosc. Pretul unui exemplar va fi de 1,95 lei.
Colectivul saptamanalului cuprinde 20 de redactori, a precizat Sultanoiu.
Tot din 17 septembrie, va fi relansat si site-ul baniinostri.ro, el primind un alt design si urmand sa fie actualizat zilnic.
Media On este o companie privata cu capital romanesc, care mai editeaza si alte publicatii, cum ar fi Constructor, InvestRomania, Tarom Insight.