Financiarul, cotidian lansat de Intact in 2008, a inregistrat vanzari medii per aparitie de 8.600 exemplare in primele trei luni ale anului, in crestere cu peste 100% fata de perioada similara a anului trecut.
Saptamanalul Business Magazin, editat de Publimedia, a fost cel mai stabil din punct de vedere vanzari. Publicatia s-a vandut in circa 10.000 exemplare in primul trimestru al acestui an, cu 1% mai mari din T1 2009.
Cea mai mica scadere a vanzarilor din T1 2010 a raportat-o Money Expresss, saptamanal editat de M & C Strategy, care a pierdut 5% din vanzarile per aparitie, de la 5100 exemplare in T1 2009, la 4800 in ianuarie- martie 2010.
[img=720][/img]
Ziarul Financiar, in continuare cel mai bine vandut cotidian de afaceri din Romania, si-a scazut vanzarile cu 6% in T1 2010, de la 15.000 exemplare i ianuarie- martie 2009, la 14.000 exemplare.
Saptamana Financiara, saptamanl din portofoliul Intact, a raportat cea mai mare scadere a vanzarilor, de 51% in T1 2010, fata de T1 2009. Titlul a vandut in primele trei luni ale anului in curs 18.700 exemplare per editie, fata de 37.000 in perioada similara a anului trecut.
Capital, saptamanal editat de la inceputul anului de Editura Evenimentul Zilei si Capital, si-a scazut vanzarile cu 40% in T1 2010 versus T1 2009, de la o medie de 20.000 exemplare per aparitie, la 12.600.