Noua echipa manageriala va fi formata din Alina Tudose – managing director, Andrei Cohn – creative director, Demetra Garbasevschi – head of business development si Georgeta Petrescu, chief financial officer, potrivit oficialilor companiei. Agentia va oferi servicii integrate de strategie, creatie, digital si direct marketing.
Portofoliul companiei va reuni clienti ca Avon, Bayer, GarantiBank, Karamolegos Bakery, Kraft (Jacobs, Nova Brasilia), MegaImage, Nestle (KitKat), Nokia, Praktiker (online) sau Romania Libera.
Cohn&Jansen JWT este afiliata retelei globale JWT, aflata in momentul de fata pe locul 4 in topul celor mai mari retele mondiale de publicitate.
Noua structura de business reuneste o cifra de afaceri de circa 1,8 milioane de euro, suma provenita exclusiv din comisioanele incasate, separat de rulajele clientilor.
In 2008, cand Scala reunea 3 structuri de business, Scala JWT Publicitate, RMG Connect si Touchpoint Media, compania termina anul cu o cifra de afaceri consolidata (comisoane si rulaje) de 7,7 milioane euro.
Odata cu pierderea clientului BancPost, la finalul lui 2009, Scala JWT a fost nevoita sa isi inchida divizia de media, Touchpoint.
Potrivit lui Hoyos, veniturile Scala JTW Romania s-au cifrat, in 2009, la 4,2 milioane euro (comisioane si rulaje). In ceea ce priveste evolutia agentiei in 2010, in ciuda instabilitatii economice care ingreuneaza estimarile, sefa companiei admite ca se asteapta la o scadere de cel cel putin 30% a business-ului, comparativ cu 2009.
Cohn&Jansen a terminat anul 2009 cu venituri de circa 890.000 euro, conform bilantului depus la Registrul Comertului.