Schimbarea de imagine a brandului de Savana a avut drept scop consolidarea pozitiei brandului pe piata si a facut parte din redefinirea intregului portofoliu de vopsele Fabryo Corporation. Brandient a pastrat numele Savana, pentru a nu pierde investitia in brand equity facuta in cei cativa ani de comunicare.
Designul grafic a fost semnat de designerul Alin Tamasan.
Schimabrea imaginii Savana a dus la o crestere a vanzarilor de 300% in primele sase luni de la rebrand-ing.
Domo a ales Brandient pentru a crea noua identitate vizuala si a conduce procesul de rebranding care sa marcheze tranzitia de la antreprenoriat la corporatie. Cateva elemente din vechea identitate au fost mentinute datorita equity-ului lor (valorii acumulate), cum ar fi paleta de culori proaspete, saturate si mult spatiu alb.
Pentru schimbarea identitatii Domo, Brandient a colaborat cu Enterprise IG London, agentia globala de strategie si design de brand. Brandient s-a ocupat de strategie si definirea esentei brandului, de designul identitatii vizuale si de aplicatiile grafice, iar Enterprise IG a furnizat designul de retail al magazinului flagship. Designul locatiei realizat de Enterprise IG Londra a transpus identitatea grafica in elemente de functionalitate si decoratiune moderna.
Identitatea de corporatie Domo, desenata de Cristian „Kit” Paul, creative partner la Brandient, a fost premiata in sectiunea Retail la competitia internationala de design de logo si identitate de corporatie Identity: Best of the Best 2006, organizata de revista Identity din Moscova.
Oficialii agentiei nu au facut publice bugetele celor doua campanii de schimbare a imaginii.
ReBrand 100 Global Awards, jurizata de numerosi lideri internationali in domeniu, este cea mai mare competitie care premiaza transformarile de brand din domeniul afacerilor. Competitia a fost organizata de ReBrand, singura sursa pentru studii de caz si programe despre procese eficiente de rebranding.