Potrivit acestuia, scola va pregati, printre altele, oameni care interpreteaza cifre de audienta, nu prezentatori de stiri.
„Vor fi serii de cate 25 de oameni, la fiecare trei luni, iar costurile pe serie ajung la aproximativ 40.000 de euro. Noi nu vom pregati prezentatori de stiri, ci oameni care vor lucra cu cifre de audienta pentru posturile de radio si TV”, a explicat autorul conceptului Scolii de Media.
„Scoala vine in intampinarea nevoilor pe care industria de media le are. A aparut problema lipsei unui personal foarte bine pregatit pentru agentiile care vand publicitate, clientii care cumpara publicitate, oamenii din departamentele de cercetare media si toti cei care lucreaza in acest domeniu”, a afirmat Vartosu, citat de NewsIn.
Scoala de Media ar urma sa fie infiintata si cu sprijinul Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) si International Advertising Asociation (IAA).
ARMA a cerut Consiliului National al Audiovizualului (CNA) dreptul de a difuza gratuit spotul de promovare a Scolii de Media in luna iunie, insa cererea nu a inregistrat numarul minim de voturi, sase, pentru a putea fi acceptata.
Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor (ARMA) a fost infiintata in anul 2001 si are trei categorii de membri: statii de televiziune, clienti de publicitate si agentii de publicitate si media.