Astfel, serviciul online cu plata al NYT a reusit sa depaseasca etimarile initiale.
„Este o cifra excelenta. Ma asteptam la 200.000 de abonati in primul an”, a declarat Doug Arthur, analist in cadrul Evercore Partners.
Modelul serviciului online cu plata este studiat indeaproape de alte ziare generaliste, care cauta noi metode de a genera venituri, in contextul in care bugetele de publicitate pentru presa scrisa continua sa scada.
In primul trimestru, compania New York Times, care detine ziarul cu acelasi nume si publicatia Boston Globe, a inregistrat venituri totale de 566,5 milioane de dolari, in scadere cu 3,6% fata de aceeasi perioada a anului anterior, evolutie determinata de scaderea veniturilor din publicitate.
In acelasi timp, profitul net a totalizat 5,4 milioane de dolari, mai putin de jumatate din castigul raportat in primul trimestru al anului 2010, de 12,8 milioane de dolari, relateaza sursa mentionata.
Printre celelalte ziare care anterior au implementat un astfel de serviciu se numara Wall Street Journal si Financial Times.