Procesul de
rebranding are ca scop apropierea clientilor de un brand deja
cunoscut: „Noul nume sub care ne prezentam comunica imediat
consumatorilor ca suntem Pizza Hut, in varianta delivery”, explica
Monica Eftimie, chief marketing officer Pizza Hut Delivery.
Schimbarile de
rebranding sunt atat la nivel de nume, cat si de identitate vizuala.
O data cu procesul
de rebranding, Pizza Hut Delivery are o noua platforma online –
www.pizzahutdelivery.ro. Noua pagina web prezinta o serie de
imbunatatiri, printre care optimizarea pentru mobil.
Pizza Hut Delivery,
conceptul de livrare la domiciliu lansat de Pizza Hut, furnizeaza
produse numai la pachet si prin livrare. Compania a intrat pe piata
romaneasca in decembrie 2007, odata cu deschiderea primei locatii in
zona Vitan din Bucuresti, printr-un contract de masterfranciza
acordat companiei American Restaurant System.
In prezent, Pizza
Hut Delivery detine 8 unitati in Bucuresti si 2 in provincie, in Iasi
si Cluj – Napoca. Pizza Hut Delivery este subsidiara a Yum! Brands,
Inc., unul dintre cei mai mari francizori la nivel international.
Citeste si Cine este
noul sef de marketing pentru KFC, Pizza Hut, Paul, Cinnabon si Hard
Rock Café