Un alt obiectiv urmarit de Indoor Partnership in acest an este atragerea a aproximativ 100 clienti, au declarat pentru DailyBusiness.ro fondatorii pool-ului de media. Impreuna, Elevate si Sugar Media au generat in 2009 venituri de circa 1,8 milioane euro.
Noua entitate reuneste portofoliile celor doua companii fondatoare si ale altor 3 firme care li s-au alaturat ulterior, ale caror nume nu au fost precizate de reprezentantii Indoor Partnership, dar care au activitati precum indoor in baruri si restaurante, o retea de publicitate in spitale si clinici si una in licee. Indoor Partnership va oferi clientilor expunere in 10 medii: blocuri de locuinte, cladiri de birouri, hoteluri, saloane de coafura, cinematografe si malluri, galerii comerciale, hypermarketuri si supermarketuri, baruri si restaurante, spitale si clinici, licee.
Pool-ul este o miscare strategica si la nivel de clienti, in contextul in care Elevate vine cu expertiza si spatii indoor in centre de afaceri, iar Sugar Media cu experienta in centre comerciale.
Regia va folosi un model unitar de ofertare-contractare-facturare-service-monitorizare. Pentru agentiile de media si marii advertiseri, vanzarile celor doua companii, Elevate si Sugar Media, se vor face exclusiv prin Indoor Partnership.
Pool-ul format de Elevate si Sugar Media este prima entitate de acest gen pe piata de indoor. Principalele pool-uri din Romania sunt formate din agentii de media full service, printre care Aegis Media Central Services (Tempo Media, Carat), Publicis Groupe Media (Zenith Media, Optimedia, Starcom MediaVest) sau Agentia Romana de Media (Next, Odyssey, Propaganda, Spoon).