Primul val de anunturi publicitare in presa si pe Internet va dura in Austria pana la sfarsitul lunii martie, fiind prevazut a fi urmat de alte doua, pana in septembrie 2008. Campania va fi lansata concomitent si in tarile coordonate din Austria: Romania, Slovacia, Slovenia, Croatia, Bosnia-Hertegovina, Serbia, Muntenegru si Bulgaria.
Contactati de DailyBusiness, reprezentantii Siemens Romania nu au dezvaluit suma investita in realizarea campaniei, si nici data exacta cand aceasta va demara, precizand insa numele agentiei media care s-a ocupat de campanie: OMD Worldwide Group.
Campania de presa cuprinde trei teme, corespunzatoare domeniilor de activitate ale tehnicii medicale, industriei si energiei. Acestea prezinta modul in care Siemens ofera solutii pe termen lung problemelor contemporane – asigurarea necesarului energetic, tehnologii inovative in ocrotirea sanatatii, metode moderne de productie.
Pentru Siemens Austria, lansarea concomitenta a campaniei atat in Austria, cat si in cele opt state sud-est europene din sfera sa directa de competenta, reprezinta o premiera.
Siemens ofera in Romania solutii complete pentru segmente de activitate ca automatizari si actionari, energie, solutii industriale, tehnologii pentru cladiri, transporturi, solutii medicale, solutii si servicii IT, comunicatii si iluminat.
Grupul a inregistrat in Romania, in anul fiscal 2006, vanzari de 290,3 milioane de euro. Cu o activitate de peste 100 de ani in Romania, Siemens are sediul central in Bucuresti si o prezenta regionala in Brasov, Cluj, Constanta, Iasi, Sibiu, Targu Mures, Timisoara si numara peste 3.700 de angajati. Dintre cele 15 companii Siemens din Romania, 5 sunt unitati de productie si cercertare.