Goranov este, in acelasi timp, director de marketing al companiei si in Bulgaria. Acesta s-a alaturat managementului InBev Bulgaria in ianuarie 2006, conducand echipele de marketing, trade marketing si cercetare.
In cei 3 ani cat a lucrat in cadrul InBev Bulgaria, Goranov a contribuit la consolidarea pozitiei de lider de piata a marcii Kamenitza si a pus in aplicare mai multe proiecte, care au avut ca rezultat cresteri in volum si in valoare, precum si cresteri la nivelul cotei de piata.
Principala sa prioritate va fi sustinerea cresterii constante a portofoliului de marci InBev, accentul fiind pus pe „consolidarea brandurilor si crearea sinergiilor intre cele doua tari”, se arata in comunicatul companiei.
Simeon Goranov detine un master in Relatii Internationale la Moscow School of International Relations si este absolvent al unui curs post-universitar in Integrare Europeana la Universitatea din Limerick, Irlanda.
Anterior, Goranov a lucrat la R.J. Reynolds Bulgaria, The Coca-Cola Company si BTC – lider pe piata de telecomunicatii bulgara, unde a ocupat diferite pozitii de senior management, care au inclus si misiuni in Romania si Rusia.
Simeon Goranov este casatorit si are 3 copii.
InBev Romania este parte a concernului multinational Anheuser-Busch InBev, cel mai mare producator de bere la nivel global si una dintre primele 5 companii mondiale care produc bunuri de larg consum. InBev Romania are peste 750 angajati care lucreaza in sediul central din Bucuresti, in cele doua fabrici de bere de la Ploiesti si Blaj si in echipele de vanzari din intreaga tara.
Prezenta de 15 ani pe piata, InBev Romania produce marcile Stella Artois, Beck’s, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.