Dezvoltarea campaniei a inceput in luna aprilie, iar lansarea ambalajului a avut loc in iunie.
Sister&Co a comunicat avantajele pe care un ambalaj premium le aduce consumatorilor. Campania, avand headline-ul „De o naturalete desavarsita”, a fost o premiera pentru Gosser la nivel regional, Romania fiind prima tara care a implementat acest proiect.
Oficialii nu au facut publica suma investita in campania de lansare, primele cifre oficiale urmand sa fie dezvaluite la sfarsitul lunii august.
Campania Tv a presupus adaptarea spotului international care va rula pe PRO TV, PRO Cinema, TV Sport, AXN, Discovery, National Geographic, Prima TV, TVR1, TVR2, Realiatatea TV, Antena 3.
„Solutia noastra a fost integrarea ambalajului in diverse peisaje premium iar aceasta a venit in mod natural, datorita caracteristicilor acestuia.”, a declarat Ina Olaru, account director Sister&Co.
Agentia de publicitate Sister & Co si-a inceput activitatea in anul 2006. Printre clientii agentiei Sister se numara: Heineken Romania cu brandurile Bucegi, Gösser, Gambrinus, Harghita si Hategana.
Heineken Romania, fosta Brau Union, a inregistrat in 2006 o cota de piata de 26,7%. Compania are fabrici de bere la Miercurea Ciuc, Hateg, Constanta si Craiova, si detine in portofoliu 11 marci: Heineken, Gosser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau, Bucegi, Gambrinus, Harghita, Hategana si Zipfer.
Oficialii companiei estimeaza pentru sezonul estival al anului 2007 o crestere a vanzarilor de 25% fata de sezonul estival precedent.
Din momentul in care a intrat pe piata din Romania, Heineken a investit peste 165 milioane de euro.