„In promovare se va merge pe un mix de marketing si PR iar bugetul va fi cam de 100.000 euro pentru 2010. Se vor folosi in demersul de PR toate canalele media cunoscute, conventionale si neconventionale (TV, radio, presa scrisa, on line, social media)”, au precizat reprezentantii Spicul.
Primul produs care va ajunge pe rafturile marilor magazine va fi painea „Slabesti Mancand”, urmand ca pana la sfarsitul semestrului 1 al anului in curs sa fie lansate si alte produse (cozonaci, paste fainoase, diverse produse de patiserie).
In acest moment painea se gaseste in cele 30 de magazine Spicul Bucuresti, urmand ca pana la sfarsitul semestrului 1 din 2010 sa fie prezenta in marile retele de supermarketuri din Capitala si in magazinele situate pe o raza de 200 km in jurul Bucurestiului.
Painea va avea un gramaj de 250 grame si va fi comercializata la un pret de aproximativ 2,5 lei.
„Aceste produse sunt recomandate atat pentru cei care vor sa slabeasca cat si pentru cei care vor sa se mentina”, a declarat Gheorghe Ilie, presedintele Spicul Bucuresti.
Diferenta de zece milioane de euro intre investitia anuntata si cea existenta o da achizitionarea unor instalatii de procesare primara a cerealelor, unice in Romania.
Compania Spicul Bucuresti, specializata in producatia de paine, patiserie, biscuiti si paste fainoase, are o traditie de peste 160 de ani in acest domeniu.
Spicul a investit peste 40 mil. euro pentru a pune in functiune, in anul 2009, unul din cele mai mari si moderne complexe de morarit si panificatie din tarile Europei Centrale si de Est.