Practic, imediat dupa ce un utilizator a accesat un site pe care este implementata aplicatia, el va fi urmarit si pe alte platforme, din cele peste 450.
Prin afisarea reclamelor tintite, sistemul ii aduce aminte vizitatorului de produsele si serviciile advertiser-ului pana acesta este dispus sa le achizitioneze sau sa afle mai multe despre ele, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.
„Cu scopul de a-si creste traficul pe site-ul lor web, companiile investesc resurse in cantitati enorme. Insa, conform cercetarilor efectuate, pana la 98% dintre utilizatori nu achizitioneaza nimic la prima lor vizita pe site. Din acest motiv, este nevoie sa ii motivam in continuare sa exploreze ofertele noastre”, a declarat Bobal Ivan, Country Manager al Etarget Romania.
Costurile sunt similare publicitatii clasice contextuale de tip PPC (pay-per-click).
Remarketing-ul este o parte din marketing, tintita spre utilizatorii care au fost deja atinsi de comunicarea anterioara.
Tinand cont de faptul ca acestia stiu deja ceva despre compania sau brandul comunicat, mesajul trebuie sa fie diferit. O alta diferenta esentiala este modul de targetare.
Un exemplu de remarketing este trimiterea, la cerere, a unui catalog de produse. Cererea este justificata de o larga campanie de marketing. Daca potentialul client reactioneaza pozitiv, omul de marketing va folosi o alta varianta de comunicare, de cele mai multe ori mai costisitoare.
Pe Internet, prin retargetare, poti identifica potentialii clienti fara sa fie nevoie de o actiune specifica din partea acestora, cum ar fi un apel telefonic sau un e-mail.
Aceasta tehnica de marketing permite utilizarea reclamei tintite la nivelul persoanelor care au mai vizitat un anumit site. In majoritatea cazurilor, acestea sunt persoanele care sunt cele mai interesate de produsele sau serviciile oferite.
Totusi, potrivit cercetarilor, cand viziteaza site-ul pentru prima data, nu sunt pregatiti sa cumpere nimic. Acesta este momentul in care intra in joc retargetarea, urmarind utilizatorii respectivi in navigarea lor pe web si aducandu-le aminte de produsele si serviciile companiei pana sunt dispusi sa le achizitioneze sau sa afle mai mult despre ele.
Printre variantele de utilizare a retargetarii se numara publicitatea contextuala de tip PPC (pay-per-click), cum ar fi Etarget sau AdWords.
In ambele cazuri, poate fi folosit serviciul de retargetare ca parte a unei campanii deja existente sau de sine statator.