Contractul semnat de SPM cu Anchor Grup, dezvoltatorul Bucuresti Mall si Plaza Romania, este unul de exclusivitate, care se va derula in perioada februarie-mai.
„Am incheiat un contract de exclusivitate cu SPM Indoor Division pentru perioada februarie-mai 2009 pe suporturile scari rulante si balustrade. In functie de rezultatele din aceasta perioada, vom putea discuta prelungirea contractului”, a declarat Anda Marinescu, advertising manager Anchor Grup.
„Perioada pentru care am incheiat contractul de exclusivitate este una cu o rata importanta de raspuns pentru campanii. Primele campanii derulate au fost pentru doua branduri de renume, Maybeline si L’Oreal”,a precizat Razvan Constantinescu, general manager SPM.
Din punct de vedere statistic, in decurs de o luna, audienta estimata a campaniilor in cele 2 mall-uri este de 2,2 milioane de vizite. Atat in Plaza Romania, cat si in Bucuresti Mall, 52% din clienti vin la cumparaturi cel putin o data pe saptamana. Astfel, lunar, aproximativ 275.000 de clienti unici sunt expusi la campanie de cel putin 4 ori.
SPM Indoor este o agentie de indoor advertising cu capital 100% romanesc ce opereaza in prezent in 27 de locatii din 17 orase ale tarii. Agentia ofera servicii de consultanta si inchiriere a suporturilor publicitare, precum si de implementare a proiectelor speciale, productie publicitara, decorare/neutralizare si monitorizare. In portofoliul SPM Indoor se numara clienti precum Toshiba, Pepsi, Lipton, Kitekat, Whiskas, Mars, Nokia, Cosmote, Suzuki, Jaguar, Alpha Bank sau Milennium Bank.
Agentia a raportat in 2008 afaceri de 1,1 milioane euro, si estimeaza pentru 2009 venituri cu 15-20% mai mari.
Printre cei mai importanti jucatori de pe piata locala de indoor se numa companii ca Monopoly, Indoor Media, Brand Management, Cassia Communications sau Sugar Media.