Afacerile produse in ultimele 6 luni de sistemul digital frame – suporturi electronice care pot evalua audienta prin contorizarea traficului din zona in care este amplasat – s-au ridicat la 160.000 de euro, sub estimarile initiale de 200.000 euro, potrivit general managerului SPM. Acest serviciu a fost lansat la jumatatea anului trecut.
„Cred ca vom creste cu 15%-20% anul acesta. Aceasta atat datorita noilor locatii in care ne-am extins, cat si a exclusivitatilor pe care le-am obtinut in diferite locatii din tarii. Mai mult, ne avantajeaza si tendinta FMCG-ului de a investi mai mult in publicitate indoor”, a declarat Constantinescu.
SPM Indoor Division a obtinut exclusivitate in 6 orase ale tarii pe suporturile: light frames (casete luminoase), people stoppers (totemuri), usi de acces si proiecte speciale in Bucuresti (Vitantis), Sibiu (Promenada Mall), Braila, Bacau, Focsani si Suceava (Suceava Shopping City).
SPM Indoor Division este o agentie de indoor advertising cu capital 100% romanesc ce opereaza in prezent in 27 de locatii din 17 orase ale tarii. Agentia ofera servicii de consultanta si inchiriere a suporturilor publicitare precum si de implementare a proiectelor speciale, productie publicitara, decorare/neutralizare si monitorizare.
In portofoliul SPM Indoor se numara clienti precum Toshiba, Pepsi, Lipton, Kitekat, Whiskas, Mars, Nokia, Cosmote, Suzuki, Jaguar, Alpha Bank, Milennium Bank.