Spotul pentru Dove Seel Esteem Fund a castigat Grand Prix-ul la categoria Film.
Ceilalti finalisti au fost: „Paint” – Sony Bravia (Fallon Londra), „Power of wind” – Wind Energy (Nordpol+Hamburg Germania) si „I feel pretty” – Nike (Wieden+Kennedy Portland, SUA).
In total au fost acordate pentru aceasta categorie 18 premii Gold Lion, 40 de premii Silver Lion si 65 de premii Bronze Lion.
Titlul Agency of the Year a fost obtinut de Saatchi&Saatchi New York, agentia obtinand cel mai mare punctaj la sectiunile „Radio”, „Press”, „Outdoor” si „Film”.
Reteaua BBDO, parte din grupul de comunicare Omnicom, a fost desemnata Network of the Year, obtinand cel mai mare punctaj pentru produsele inscrise la sectiunile „Press”, „Outdoor”, „Radio”, „Media”, „Film”, „Cyber”, „Direct”, „Promo” si „Titanium and Integrated”.
Premiul pentru cea mai buna companie de productie care a avut in concurs mai mult de zece spoturi, Palm d’Or, a fost acordat companiei Smuggler SUA.
Festivalul Cannes Lions 2007 s-a desfasurat in perioada 17-23 iunie. Pentru prima oara, au fost premiate si doua agentii din Romania. GMP Advertising a obtinut un Bronze Lion la categoria „Press”, iar Starcom Romania a castigat un Silver Lion la categoria „Media”.