Campania promoveaza o oferta promotionala valabila in luna august si pe langa componente in-store include si un spot radio difuzat in toate orasele in care este prezenta compania Staer.
„Am cautat sa comunicam un mesaj care sa rupa un pic monotonia ofertelor din piata si sa se lege cumva si de sezon, astfel am ajuns la ideea ca temperaturile ridicate sunt vinovate pentru decizia de a oferi din senin reducerea de 10% la tot mobilierul. Pe scurt, canicula ne-a facut pe noi, cei de la Staer, sa ne pierdem mintile”, a adaugat Buduruta, explicand conceptul campaniei de promovare.
Staer ofera produse de mobilier pentru sufragerii, dormitoare, bucatarii, camere de tineret, mic mobilier, mobilier pentru hol. De asemenea, compania pune la dispozitia clientilor sai posibilitati de finantare si consiliere pentru alegerea solutiei optime de amenajare a locuintei.
Compania Staer International dispune de o retea de 25 de magazine in majoritatea oraselor mari si mijlocii din tara: Alba Iulia, Arad, Baia Mare, Barlad, Botosani, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Cluj Napoca, Constanta, Deva, Galati, Giurgiu, Iasi, Onesti, Oradea, Piatra Neamt, Roman, Satu Mare, Sibiu, Slobozia, Targu Mures, Vaslui.
Staer a incheiat anul financiar 2007 cu o cifra de afaceri de 30,44 milioane euro, in crestere cu aproximativ 32% fata de anul 2006. Volumul total de investitii in anul 2007 a fost de 2,8 milioane de euro. Staer isi propune ca pana la sfarsitul anului 2008 sa atinga o cifra de afaceri de 40 milioane de euro, in crestere cu 30% fata de anul 2007.