Noul logo, de culoare verde, infatiseaza o sirena (fiinta mitologica cu aspect de femeie care prin cantecele sale ii vrajea pe marinari-n.r.), simbol pe care Starbucks l-a promovat si inainte de acest rebranding.
Motivul pentru care Starbucks si-a schimbat identitatea vizuala consta in noile branduri, de miliarde de dolari, pe care compania le promoveaza in afara cafenelelor sale, potrivit sursei mentionate.
„Chiar daca am fost si vom fi in continuare un lant de cafenele, este posibil sa avem si alte produse care vor purta numele nostru, dar care nu vor contine cafea„, a declarat Howard Schultz CEO al Starbucks.
Aceasta este prima schimbare de logo initiata de companie de cand a fost listata pe bursa in 1992.
Cu toate acestea, noua imagine nu a fost agreata de consumatorii fideli ai brand-ului, care au postat diverse comentarii pe site-ul companiei prin care cereau revenirea la vechiul logo.
Rebranding-ul a fost realizat inhouse, in cadrul Starbucks. Compania nu a precizat insa costurile implicate.
Noul logo va fi promovat incepand cu luna martie, odata cu aniversarea a 40 de ani de la deschiderea primei cafenele Starbucks in Seattle, in 1971.