Campania realizata de Starcom a intrat in finala pentru categoria „Cel mai bun mix de media” si la „Cea mai buna campanie sociala”. Membrii juriului au declarat ca „1 din 8 femei”, se afla la un pas de Aur, despartind-o de marele premiu doar 16 puncte.
„Acest premiu nu este important numai pentru Starcom, ci pentru intreaga industrie media si – de ce nu – pentru intreaga industrie de comunicare. Advertiserii din Romania asteptau de mult un Leu acasa – iata ca am reusit sa-l aducem!”, a declarat Carmen Chipuc, Managing Director la Starcom Romania.
Campania „1 din 8 femei” – Avon Cosmetics a adus agentiei in 2007 mai multe dovezi de recunoastere a valorii: premiul pentru „Best Innovative Media” la Ad’Or, nominalizare la Effie Romania 2007, prezenta in editia din mai a revistei Cream Magazine, publicatie de referinta pentru cele mai creative campanii media din intreaga lume.
Starcom Romania face parte din Starcom MediaVest Group – una din cele mai importante retele de media din lume. Starcom este prima agentie de media din Romania premiata la Ad’Or.