Echipa de specialisti Starcom Direct este condusa de Bogdan Vasile si este alcatuita din: Florina Enache, account manager, Ilinca Ionescu-Balas, account executive si Anca Ludu, account executive.
„In primul rand am vrea sa capitalizam pe portofoliul de clienti existenti ai Starcom si Leo Burnett, identificand posibilitati de dezvoltare de proiecte specifice. Dar desigur nu vom refuza o oportunitate externa, daca ea va aparea”, a declarat pentru DailyBusiness Bogdan Vasile.
„Starcom Direct isi propune sa vorbeasca despre consumator, despre selectivitatea lui in relatia cu media traditionala, despre modul in care poate fi convins si motivat sa reactioneze. Ne propunem sa le explicam clientilor importanta strategica a DM-ului (direct marketing – n.r.), necesitatea de a investi in infrastuctura si in procesele relationate unei comunicari de marketing direct. Ne propunem sa vorbim despre crearea unei baze de date, segmentarea consumatorilor, adaptarea mesajului si despre masurarea efectului comunicarii”, a spus Vasile.
Printre clientii actuali ai Starcom Direct se numara Philip Morris, Dacia si Renault (cu toate brandurile), dar si clientii Starcom si Leo Burnett activi pe partea de comunicare directa.