Starcom, agentia de media parte a grupului de comunicare Leo Burnett, se va ocupa de media planning si buying pentru Adevarul Holding pe TV, iar OMD (parte a Omnicom Media Group) pe radio, a declarat Razvan Corneteanu, director general al trustului, citat de sursa mentionata.
Contactati de DailyBusiness, reprezentantii OMD au confirmat faptul ca incepand de luna aceasta gestioneaza campaniile radio pentru Adevarul Holding.
„Suntem convinsi ca va fi o colaborare profitabila de ambele parti si suntem onorati sa fim partenerul celui mai dinamic publisher din Romania. OMD are toate resursele necesare pentru a raspunde solicitarilor noului partener pe acest canal media”, a afirmat Nicu Laita, media director Omnicom Media Group Romania.
Oficialii Starcom nu au oferit detalii suplimentare referitoare la parteneriatul incheiat cu Adevarul Holding, pana la ora publicarii materialului.
Agentia de publicitate Bigger Group, care desfasura activitati de creatie si media, controlata de omul de afaceri Marcel Straut, a fost inchisa brusc in luna martie.