Pitch-ul pentru cele doua conturi, organizat de catre Steve Huddleston, directorul de media al BT, in octombrie 2007, a fost contestat de agentia MEC din cadrul Group M, grupul care a pierdut contul de planning. Acesta a invocat lipsa de corectitudine prin care Starcom ar fi castigat pitch-ul BT.
Oficialii BT au declarat ca au fost impresionati de abordarea celor de la Publicis si de faptul ca acestia facut o oferta de pret mai buna decat a celor de la Group M, in timpul celor trei luni de zile in care a fost dezbatuta problema conturilor.
Astfel, Starcom se va ocupa in continuare de activitatile de buying la care se adauga activitatile de media planning, iar Zed Media se va ocupa de contul de buying online. Contul de planning a fost pierdut de MEC, dupa ce agentia il angajase pe Stuart Bowden, fostul director si planner al PHD, pe postul de director general.
Starcom continua colaborarea inceputa acum aproape 6 ani cu BT, cand a preluat contul de buying pe presa, iar in 2005 a preluat integral contul de buying de la Allmond Partnership. Zed colaboreaza cu BT din august 2005 cand a preluat contul online.