Stroe va fi responsabil de dezvoltarea si managementul departamentului de strategie al Grey.
„Sper ca acest nou departament sa se integreze si sa lucreze cot la cot cu departamentele de client service, de shopper marketing, si de creatie si bineinteles ca in urmatoarea perioada vom atrage cat mai mutli clienti, in special pe servicii de strategie”, a declarat Stefan Stroe pentru DailyBusiness.
El are peste 7 ani de experienta in media si publicitate. Si-a inceput activitatea in publicitate in mai 2001, in cadrul echipei Media Direction (MD), pe postul de media planner.
Dupa MD, Stroe a lucrat la Saatchi&Saatchi, din 2003 pana in 2004, iar apoi a facut parte din grupul Leo Burnett, intai ca strategic planner si apoi ca brand communication manager.
De la jumatatea lui 2006, Stroe a lucrat ca strategic planning director la Starcom.
Grey Bucharest membra a WPP, a fost infiintata in 1992 si are o echipa de peste 100 de oameni.
Grey asigura servicii de comunicare integrata pentru companii si marci precum: British American Tobacco – Kent ºi Dunhill, Bosch, Butan Gas, Cosmopolis, GlaxoSmithKline- Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega, Parodontax ºi Corsodyl, Procter & Gamble – Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy, Hochland, ROMTELECOM si ClickNet, precum si servicii specializate de PR, BTL, shopper marketing, direct marketing si interractive.