Compania a inregistrat pierderi de 8,3 milioane lei (2,4 milioane euro), in primele trei trimestre ale 2006. Afacerile Studiourilor Media Pro au cumulat 28 milioane lei (8,34 milioane euro) in perioada ianuare-septembrie din acest an, cu 45,4% mai mult decat in aceeasi perioada din 2006, cand afacerile companiei s-au cifrat la 19,28 milioane lei (5,6 milioane euro), informeaza NewsIn.
Studiourile Media Pro dispun de un capital social de 36,3 milioane lei (10,5 milioane euro), impartit in 14,5 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 2,50 lei. Societatea are ca domeniu de activitate productia de filme cinematografice si video. Actionarii principali ai Studiourilor Mediapro sunt Media Pro Pictures, cu 81,47%, Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS), cu 10,71%, si SIF Muntenia (SIF4), cu 5,55%.
Studiourile Media Pro sunt fostele studiouri de film Buftea, achizitionate, in 1998, de catre compania Media Pro Pictures. Studiourile contin 15 platouri de filmare, pentru productii de cinema, televiziune si publicitare. Pe platourile studiourilor Media Pro s-au realizat, in ultimii sase ani, peste 50 de filme, printre caresi productia franceza „Joyeux Noel”, nominalizata la Oscar, sau „Sex Traffic”, film laureat al premiilor BAFTA in 2005.