La baza acestui studiu a stat o campanie publicitara derulata exclusiv pe mediul outdoor, in perioada 25 ianuarie – 28 martie, in Bucuresti, Brasov, Sibiu, Timisoara, Iasi si Constanta. Creatia si media plan-ul campaniei POC au fost realizate cu sprijinul Starcom MediaVest Group.
Campania a constat in inventarea unui brand, POC , caruia i s-a facut publicitate doar in outdoor, in orasele mentionate. Dupa o perioada in care publicul era expus la mesaj, s-a facut o cercetare reprezentativa la nivelul populatiei cu varste intre 14 si 45 de ani.
Potrivit rezultatelor, 63,7% din participantii la studiu au recunoscut „brandul” POC, iar 71% dintre cei care isi amintesc panoul au afirmat ca le plac afisele POC.
Studiul a fost realizat de catre compania de cercetari D&D Research, la initiativa Euromedia si Beta Cons (membre Epamedia), News Outdoor Romania, Clear Channel, Universal Solution, New Age si Way Media. Esantionul a fost compus din 1.103 persoane si are o marja de eroare de 3%.