Potrivit rezultatelor studiului, care arata ca dezvoltarea presei online cere dezvoltarea de noi abilitati profesionale la nivelul managementului si la nivelul jurnalistilor, in cele mai multe redactii chestionate exista intentia de a dezvolta mediul online, iar masurile de dezvoltare au fost deja implementate, scrie Mediafax.
Totodata, cercetarea arata faptul ca aproape toate redactiile chestionate (90%) sunt prezente in mediul online; de cele mai multe ori, jurnalistii si editorii online se ocupa de adaugarea de text sau imagini pe Internet.
Totodata, cercetarea a aratat faptul ca cele mai multe redactii nu au organizat pana in prezent cursuri pentru jurnalism online, iar 71% dintre redactii nu au trimis angajati la cursuri privind jurnalismul online. Totusi, 63% dintre manageri spun ca redactiile lor sunt interesate de instruirea managerilor in jurnalismul online si 77% sunt interesati de instruirea jurnalistilor. Dintre acestia, doar 22% spun ca ar fi dispusi sa plateasca costul integral pentru manageri si numai 17% pentru jurnalisti.