- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Studiu: Reducerea bugetelor de marketing vine la pachet cu abordarea canalelor netraditionale

17 Feb, 14:13 • Redactia DailyBusiness
70% dintre directorii de marketing din Europa Centrala si de Est care au participat la un studiu conceput de reteaua de comunicare globala JWT, sustin ca intentioneaza sa utilizeze canalele netraditionale pentru promovare, ceea ce arata ca reducerea bugetelor pe termen scurt nu a fost singura solutie dictata de criza economica.
Studiu: Reducerea bugetelor de marketing vine la pachet cu abordarea canalelor netraditionale

„Identificam un sentiment de optimism in randul clientilor si exista un interes masiv pentru canalele noi. Dorinta afirmata cu tarie in legatura cu utilizarea de canale noi este interesanta deoarece multi clienti inca raman precauti in privinta orientarii bugetelor spre medii mai putin utilizate. Vedem mai multa dorinta de experimentare si in cazul in care masuratorile arata bine, ne asteptam sa vedem o dezvoltare a acestor noi abordari pana in 2011”, a declarat Tony Taylor, general manager al JWT ECE.

Potrivit aceluiasi studiu, doar 12% dintre directorii de marketing participanti la studiu au spus ca intentioneaza sa cheltuiasca mai mult pe televiziune in perioada urmatoare.

In ceea ce priveste perspectivele evolutiei economiei, doar 23% dintre directorii de marketing considera ca redresarea se va produce in 2010, in timp ce majoritatea crede ca situatia economica se va imbunatati cu certitudine pana in 2011.

Datele provin din studiul „Recovery Index” (Indicele de Redresare), un studiu care a fost conceput de catre JWT ECE, impreuna cu Stamford Global ECE, si ale carui concluzii vor fi prezentante in septembrie la CEEMS 2010, summit-ul anual al Directorilor de Marketing.

JWT este o retea globala de comunicare, cu sediul central al New York si o retea de 200 de birouri in peste 90 de tari, inclusiv in Romania.

Urmărește Daily Business pe Google News