Investitiile au ca scop introducerea campaniilor de off-screen (campanii publicitare efectuate in cadrul complexului, altele decat cele care apar pe ecran), a declarat pentru DailyBusiness Constantin Caciur, unul dintre actionarii Sugar Media.
Compania va oferi servicii integrate de implementare atat pentru campaniile campaniile off-screen (branding sali cinema, materiale promotionale, plasare standuri pe caile de acces, sampling, panouri publicitare), cat si on-screen (difuzare de spoturi in salile de cinema).
Sugar Media ofera servicii de publicitate indoor in mall-uri si hipermarketuri. Compania are actionariat roman, a fost lansata pe piata in martie 2007 si numara in prezent 8 angajati si 5 colaboratori.
„Am lansat compania in martie 2007, cu o investitie initiala de 200.000 de euro, si pregatim inca 200.000 de euro pe care ii vom investi anul acesta. Din momentul lansarii pana in prezent, veniturile Sugar Media au ajuns la 170.000 de euro, si speram ca in 2008 sa obtinem o cifra de afaceri de 800.000 de euro”, a spus Caciur.
Sugar Media inregistreaza un trafic lunar de 4 milioane de vizitatori in spatiile pe care le administreaza la Mall Bucuresti, Plaza Romania, Unirea Shopping Center, Euromall Pitesti, Promenada Mall, Mures Mall, Pic Hypermarket (Oradea, Craiova, Pitesti, Braila).