Summitul IAA 2007 a fost organizat intre 26 si 28 septembrie 2007 la Bucuresti.
Tema din 2007 a summitului a fost „Europe Continuous Change”, iar subiectele discutate au fost legislatia si regulile interne, planificarea si cercetarea comunicarii si activitatile de CSR (corporate social responsability).
Scopul summitului a fost de a discuta subiecte legate de industria de comunicare la nivel european si crearea unei identitati europene, dar si consolidarea IAA Europa.
La summit au participat 550 de persoane, din care 490 din Romania si 60 din Statele Unite, Canada, Europa, Orientul Mijlociu, Japonia si America Latina.
Costul unui bilet de participare la o sectiune a fost de 200 de euro de persoana, summitul constand in 3 sectiuni, impartite in cele doua zile, in care au fost sustinute presentari si discursuri de Joseph Ghossoub, presedintele international al IAA, Deborah Malone de la revista Publisher, Charles Stopford, global media director al Unilever, Lakish Hatalkar, integrated communication al Procter & Gamble CEEMEA si altii.
Summitul IAA a fost sustinut in 2007 de sponsori precum Coca-Cola, Rompetrol, Guvernul Romaniei, Apa Nova, Cosmote, Unilever, Audi, Vodafone, GMP, Ursus, P&G, Stella Artois, iar Financial Times, BBC World, International Jst, Euromedia, McCann Erickson, ProTV, Acasa TV, Target, Biz, Capital si alti parteneri media.
In 2007, IAA a inregistrat o crestere a numarului de membrii pana la 143 de companii si o cifra de afaceri de 600.000 de euro.
International Advertising Association (IAA) Romania, infiintata in 1993, reprezinta interesele industriei de media, publicitate si marketing din Romania.
Printre obiectivele declarate ale asociatiei se afla protejarea si promovarea libertatii discursului comercial si a alegerii consumatorului, precum si incurajarea, practicarea si acceptarea autoreglementarilor din domeniul publicitatii. Rolul sau este sa promoveze in Romania standardele internationale recunoscute in domeniul publicitatii.