El urmeaza sa stabileasca directiile functionale si sa mentina legatura agentiei Scholz&Friends din Bucuresti cu reteaua internationala.
Sochaczewsky are 32 de ani, este absolvent al Universitatii de Arte din Berlin, si a coordonat conturi internationale in cadrul retelei Scholz&Friends, in cadrul diviziilor din Paris, in departamentul de client service si din Berlin, in calitate de art director.
In Romania, Sochaczewsky va fi responsabil de coordonarea departamentului de client service al GAV, stabilirea directiilor functionale si mentinerea legaturii cu reteaua Scholz&Friends, luand totodata parte la coordonarea activitatilor de new business si la dezvoltarea directiei strategice a agentiei.
In cadrul posturilor anterioare, Sochaczewsky a gestionat conturi ca Ideal Standard International, Exide Technologies, Deutsche Telekom, Mercedes-Benz si Baden-Württemberg, iar intre 2002 si 2004 a lucrat la sediul central Scholz&Friends, colaborand direct cu cei doi CEO ai retelei, Sebastian Turner si Thomas Heilmann.
GAV Scholz&Friends a fost infiintata in 2003, odata cu atelierul de marketing cultural Balkanski, sub denumirea de gav/balkanski, iar in 2005 s-a afiliat retelei internationale Scholz&Friends, luand denumirea GAV Scholz&Friends Bucuresti.
Din portofoliul de clienti ai agentiei fac parte Asociatia pentru Relatii Comunitare Romania, Brita, Mercedes-Benz SRL, Raiffeisen Leasing, Balkan, Cramele Halewood, Sibiu Jazz Festival, Unilever si Unity.
Scholz&Friends este singura retea owner-managed din Europa, cu origini in Germania, cu sedii la Berlin si Hamburg.