In 2007, compania a obtinut o cifra de afaceri de 27,3 milioane euro.
„In 2008 am depasit usor nivelul veniturilor din 2007, in conditiile in care am inceput anul fara Heineken in portofoliu, dar cu clienti noi – Robert Bosch, Saint-Gobain Weber, 3M, Caterpillar, si nu in cele din urma GM / Chevrolet”, a spus Tampa.
In 2009, obiectivele Grey sunt de a termina anul la acelasi nivel de venit ca in 2008.
„Credem ca acest lucru nu este imposibil, avand in vedere ca la finalul anului trecut agentia noastra a fost desemnata centru regional de creatie pentru doua branduri din portofoliu. In plus, ne vom axa pe atragerea de noi clienti, atat pe partea de strategie si creatie cat si pe zonele de expertiza pe care le avem in zona de shopper marketing, events, direct marketing si PR”, a spus Tampa.
In 2009, oficialii agentiei isi propun sa se concentreze pe categoriile pe care agentia nu le are acoperite in portofoliu si pe atragerea acestora.
Ca masuri anti-criza, Grey Romania a amanat toate investitiile pe care le preconizase pentru inceputul acestui an, iar pe parcursul lui 2009 va monitoriza foarte atent cheltuielile.
Totodata, oficialii companiei au spus ca ponderea contului Romtelecom, pierdut recent, era de 20% din cifra de afaceri.
Procesul de selectare a unei agentii pentru contul de creatie Romtelecom a demarat in octombrie 2008, iar Graffiti BBDO a fost desemnata castigatoare, la inceputul lunii ianuarie, pe baza evaluarii ofertelor tehnice si financiare. Grey Romania a detinut contul Romtelecom din 2004 pana in 2008.
„Romtelecom a reprezentat in jur de 20% din cifra de afaceri a agentiei, insa la nivel de venit doar circa 12%. Romtelecom a fost un cont complex, pentru care a lucrat o echipa de 16 oameni. Acum suntem intr-un proces, firesc, de evaluare a resurselor, o parte dintre ele urmand a fi realocate altor conturi”, a explicat Tampa.
„Avem o echipa foarte buna, care insa a fost inghitita de volumul de munca extrem de mare al contului Romtelecom. In perioada care urmeaza, acest nucleu se va dedica zonei de new business, o parte fiind deja implicata in pitchurile pe care le avem in derulare”, a adaugat aceasta.
Infiintata in 1992, agentia Grey Bucharest, parte a grupului de comunicare WPP, numara circa 100 de angajati, aflandu-se in topul agentiilor de publicitate full-service din Romania.