Campania se va desfasura in toate magazinele duty free din aeroporturi, in magazinele de pe vase de croaziera si in cele de la granite statale, au anuntat oficialii TBWA.
Ideea campaniei actuale Absolut va fi continuata, mesajul fiind „In An Absolut World – No Destination is Impossible”.
Noua campanie, dezvoltata de TBWA\Berlin, va fi lansata in iunie in aeroporturile Singapore Changi, London Heathrow si Frankfurt, apoi va fi extinsa in restul Europei, Orientul Mijlociu si India in iulie, iar in luna august in America de Nord si de Sud si in Pacific.
In cadrul campaniei Absolut Company Global Travel Retail fiecare sticla de bautura va fi comercializata impreuna cu ghidul de calatorie „The ultimate Monocle travel guide”.
TBWA\ face parte din Omnicom Group Inc., una dintre cele mai mari retelele de marketing si comunicare din lume. Companiile Omnicom furnizeaza servicii de publicitate, media, startegie, marketing direct si promotional, relatii publice si alte servicii specializate de comunicare pentru peste 5.000 de clienti in mai mult de 100 de tari.
In Romania, reteaua TBWA este reprezentata de catre agentia TBWA\Merlin.