BabyTV difuzeaza
programe create de experti in educatie, 24 de ore din 24, fara
publicitate. Gandite sub forma unor episoade scurte, cu scopul de a
stimula invatarea in primii ani de viata, cu accent pe interactiunea
dintre parinte si copil, programele sunt clasificate in noua
categorii tematice de baza: primele notiuni; natura si animale;
muzica si arta; imaginatie si creativitate; crearea prieteniilor;
activitati; jocuri de ghicit; primele cantece si versuri; programe de
noapte.
In afara de UPC, televiziunea BabyTV
mai este disponibila in Romania si abonatilor companiei Romtelecom.
Parte a FOX International Channels din
2007, BabyTV este transmisa in peste 100 de tari la nivel global,
prin intermediul a peste 600 de platforme afiliate, in 18 limbi,
arata Mediafax.
Operatorul de
comunicatii prin cablu UPC Romania a inregistrat anul trecut venituri
de 450 de milioane de lei, in crestere cu circa 3% fata de 2011,
iar numarul clientilor a crescut tot cu aproximativ 3%, ajungand la
1,17 de milioane.