Acestia nu au oferit detalii referitoare la investitia realizata in Brand Motion, insa au explicat ca pentru inceput, noua agentie va oferi servicii pentru clientii existenti in portofoliul Tempo.
Echipa Brand Motion este formata din Mihaela Stanoiu – managing partner and strategy development, Dan Bododea – partner, director research and insights, Delia Soare – partner, brand consulting, Lavinia Bucur – communication planner, Luiza Binga – consumer research analyst.
Stanoiu are 11 ani de experienta in industria comunicarii, iar inainte de a se alatura echipei Tempo, aceasta a fost head of communication planning pentru Procter&Gamble Balkans in cadrul agentiei Starcom. Postul detinut anterior de Stanoiu, inainte de venirea la Tempo, este de brand development strategy director la Bigger Group.
Bucur si Binga au facut parte anterior din echipa de strategie si planning a lui Stanoiu.
Bododea are peste 9 ani de experienta in cadrul Tempo Advertising, timp in care a ocupat, pe rand, pozitiile de analist media, advertising research manager, research & strategy manager. Acesta a contribuit la lansarea si dezvoltarea unor marci precum Skol, Agricola Bacau, Orangina, Flanco, Heidi, Posta Romana, Raiffeisen sau KIWI Finance.
Soare are 3 ani de experienta in cadrul departamentului de client service al Tempo, unde a lucrat pe conturi precum Agricola Bacau, Atlas Corporation, Baneasa Developments sau Boom.
Tempo Advertising a inregistrat o cifra de afaceri de 14,5 milioane de euro in 2007. Portofoliul agentiei include companii precum Agricola Bacau, Alka, Atlas Corporation, Autoklass Center, Baneasa Investments, Boom, Cetelem, European Food, Ficosota-Syntez, Kiwi Finance, Heidi Chocolate Suisse, Impact, Ital Food, Orange, Petrom, Posta Romana, Raiffeisen Bank, Romcanada, Scandic Distilleries, Sony Ericsson, Tenaris Silcotub, URBB, Zwanenberg.