Anul acesta, brandul
Peroni Nastro Azzuro sarbatoreste 50 de ani de existenta printr-o
serie de evenimente sub sigla Anniversario 50. Conceptul castigator a
fost construit in jurul motto-ului „Art & Poetry”.
“Tema pitch-ului a
fost concentrata pe design, cu declinari in BTL. Am dezvoltat stilul
vizual pentru Anniversario 50, insotit de propuneri de BTL, ruta
aleasa de client – „Art & Poetry” – fiind si recomandarea
agentiei, iar din martie am inceput implementarea propunerilor
creative”, a declarat Costin Milu, creative director Tempo
Advertising.
Echipa care a
contribuit la proiect este formata din Costin Milu – creative
director, Mihai Preotu – strategic planner, Viorel Holovaci –
senior art director, Raluca Ionita (Danaila)
– client service director si Bogdan Ivascu – senior account
manager.
Activa de 17 ani,
Tempo Advertising are in prezent un
portofoliu compus din branduri in domeniile FMCG, financiar-bancar,
telecom, media, retail, industria farmaceutica si tehnologie.