Campania intitulata „Cu drag pentru tine” a fost premiata la categoria „lansare de produs”, agentia Tempo PR devenind astfel singura agentie din Romania care a obtinut aurul la aceasta categorie in toata istoria competitiei.
Campania de lansare a produsului face parte dintr-un proiect amplu desfasurat de Danone care a cuprins si un program de asistenta acordata de Danone fermierilor, a declarat Simona Dan, PR group account manager Tempo.
Reprezentantii agentiei nu au dezvalui bugetul investit de Danone in aceasta campanie.
Campania „Cu drag, pentru tine” a inclus trei etape: cercetare, planificare si executie. Din actiunile de lansare a campaniei a facut parte si intalnirea anuala a fermierilor Danone, editia a sasea, organizata sub sloganul „Cu drag, pentru fermieri”, in cadrul careia au fost premiati 11 fermieri, considerati cei mai buni furnizori de lapte.
In urma acestei campanii, numarul fermierilor care au solicitat asistenta din partea Danone a crescut cu 50%, iar perceptia asupra companiei Danone ca fiind „high-quality brand” a atins valoarea de 89%.
Campania de lansare s-a desfasurat in perioada martie-aprilie 2006.
Tempo va primi trofeul oficial si Certificatul de Excelenta in cadrul Galei Golden World Awards, pe care IPRA o va organiza la Londra, pe 6 noiembie 2007.
„Cu drag, pentru tine” a obtinut si Argintul in cadrul Galei PR Awards 2006 de la Bucuresti.
Aurul de la IPRA este cea mai inalta distinctie de PR acordata unei campanii. Juriul de experti in PR din mai multe tari s-a intrunit pentru sedinta finala pe 6 iulie la Paris. IPRA Golden World Award este competitia internationala a campaniilor de PR ordanizata de 17 ani de Asociatia Internationala de Relatii Publice.