Potrivit The Group, din totalul veniturilor raportate in 2007, operatiunile cumulate ale agentiilor de media au depasit 41 milioane de euro, 73% mai mult fata de activitatea similara a anului 2006. De asemenea, serviciile de publicitate si relatii publice au inregistrat peste 10 milioane de euro, cu 149% mai mult decat in 2006.
Zoltan Szigeti a afirmat ca peste 60% din cresterea raportata se datoreaza clientilor nou adaugati in portofoliu.
Mihaela Nicola, directorul general al The Group, a precizat ca printre realizarile companiei din anul 2007 se numara extinderea agentiei Media Investment in Bulgaria, unde gestioneaza activitatea a patru clienti multinationali, lansarea platformei Petocuri.ro si evolutia agentiei New Media de la trei oameni si o cifra de afaceri de 49.000 de euro la 20 de oameni si o cifra de afaceri de peste 500.000 euro, relateaza NewsIn.
The Group este cel mai mare grup independent de comunicare din Romania, infiintat in anul 2005, care numara 13 agentii, printre care Media Investment (agentie de media), BrandsTalk (agentie de creatie), Touch Communication (agentie de marketing direct), House of Media (agentie de media), Nicola Porter Novelli (agentie de relatii publice), My Media (agentie de dezvoltare si continut de programe pentru media), New Media (agentie de interactive, BT production, agentie de productie de materiale publicitare) si Q research (agentie de cercetare de piata).